torsdag 6. desember 2012

Jeg syr, jeg syr, tidelibom... det er det jeg gjør.

Nå sys det for harde livet her. Målet er jo 14-15 tepper. Da ser ihvertfall ikke bordet mitt helt flaut tomt ut. Mannen får minsten i hendene når han kommer inn døra fra jobb. Får litt dårlig samvittighet, men samtidig er det jo så utrolig gøy og det er fint for guttaboys å være litt sammen de også.

Vil dele et lite tips som jeg er fornøyd med å ha i gangen min. Har lenge ønsket å male krittmaling på veggen, men aldri helt turt det da jeg er redd jeg kommer til å angre (hm.. så rart, tør jeg ikke ta sjansen, hvem skulle trodd?). Derfor ble jeg veldig glad da jeg kom over denne siden på nettet: http://www.etsy.com/shop/chalkandtalk. Her er tavlene som klistemerker som du klistrer rett på veggen. Finnes i alle strørrelser og fasonger. Man skriver på med hvit tusj man får med gratis eller ekte kritt. Vaskes bare rett av med vann. Lager ikke merker på veggen.

Slik ser det ut i gangen min:

Aldri lenger tull på avtalene. Jeg hadde ikke plass til de store rutene, men har du det ser det kanskje litt proffere ut.

 De finnes i store formater også. Tips til barnerommet feks? Barna kan skrive rett på veggen uten at foreldrene blir sure. 

Men dere, hva har man på stander? hvordan presanterer man tingene sin på en fin måte? Noen som har noen tips eller ideer? Jeg tenker en lykt kanskje ihvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe da vel, tar veldig gjerne imot tilbakemeldinger og kommentarer.