fredag 14. desember 2012

Favoritt skrot.

I dag skal jeg vise dere det som kanskje er favoritt "skrotet" mitt. Den har fått hedersplassen i stua. Mannen min ble engstelig da han så blikket i øynenen mine da vi gikk forbi containeren, det var kjærlighet ved første blikk og han viste hva det betydde for han. En halvtime senere slet og bar vi denne hjem gjennom en fullstappet Bogstadveien en lørdagsformiddag. Og vi (ok, jeg) angrer ikke et sekund. Viste ikke hva HK var, men når jeg googlet har jeg jo nå skjønt at det er et interiørmerke.


Skribler dere når dere er i telefonen? Jeg gjør det. Sitter liksom klar med post-iten min for å skrive ned virktig info. I går skulle jeg ringe for å ordne julegave til mannen (kan ikke skrive hva det er for vet han leser denne bloggen i skjul på jobb) og satt som vanlig klar med pennen min. Det er bra jeg fulgte med for det var ihvertfall ikke mye å hente av notatene mine. Bare tull med tall og en masse piler.


Jaja, det er en fredag og det er en bra dag. For meg markerer denne fredagen starten på min første helg alene med minsten. Rart syns kanskje dere, kolikk sier jeg. Gruer meg litt, kommer nok til å bli lite søvn. Men avlastning er avtalt og både lunsjer med venninner, julebord og barnevakt er planlagt.
Jeg ønsker meg selv lykke til og ønsker dere alle en god helg med mye søvn. Kommer det et innlegg betyr det at minsten er rolig. Intet nytt er altså ikke godt nytt og da blogges vi på mandagen:) Shalom.

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Juletreet har jeg kjøpt på Plantasjen. :-)

    Ha en fin helg!

    Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Fint var det. Og dryssefritt:)

      Slett
  2. Hei,hei!
    Så gøy med spor hos meg...tusen takk!
    Må jo bare få si at du virker som en morsom jente og det liker vi!
    Er det mulig å finne slik i en container??Wow det var bare superflott og så stort!
    Perfekt i stuen din!
    Kos deg i helgen,kommer til å gå så fint atte...hi,hi.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) takk for besøk hos meg. Ja, "plakaten" stakk opp av containeren og smilte til meg. Beste måten å skaffe seg noe på, stråledne fornøyd var jeg i flere uker:)
      Gleder meg til å følge deg også videre.
      God jul:)

      Slett
  3. Hei Ingrid.
    Lykke til med blogg og eplabutikk!
    Håper du har en fin førjulstid.

    Unni

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for knalltips. Har lest dem flere ganger og prøvd å følge dem så godt jeg kan. Resultatte kan du se på: http://epla.no/shops/etterbokadesign/ Kjempe hyggelig om du titter innom:)

      Slett
  4. Spesielt men knallfint containerfunn! Ikke hver dag man finner slike skatter slengende.

    Og føler med deg når det gjelder kolikk. Det finnes knapt noe verre. Man blir nesten smågal, samtidig som man har så vondt av den lille som ligger å hyler i smerte. For vår del ble hjelpen kiropraktor :-)

    Fortsatt fin søndag.

    Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi prøvde også kiropraktor. Fant en stor feil i nakken hans som han rettet på og han ble faktisk bedre. Veldig spennende. Kommer til å dra til kiropraktor også med nestemann om vi får samme "problemer". Gøy at du tittet innom meg, tusen takk:)
      God uke til deg:)

      Slett

Skriv noe da vel, tar veldig gjerne imot tilbakemeldinger og kommentarer.