torsdag 13. desember 2012

Hvor ble det av dagslyset?

Produktbilder var ikke lett å ta. Rakk såvidt å knipse noen få, dagslyset forsvinner jo så fort nå. Nærbilder, jo det går ok, men bilder med teppet i sin helhet, ikke lett. Har funnet ut at pappa har lerret og det skal lånes i helgen. Før det leses instruksjonsboka til kameratet. Vil så gjerne åpne butikken, men nekter før bildene er bra nok, vet jo at gode produktbilder er alfa og omega. Her er noen prøvebilder:



Er langt ifra mål. Mangler fortsatt bilder av hele produktet og hvordan de pakkes. Tenker å ta noen bilder av de i vognen da de kan brukes som vogntepper også. Viktig for meg å få frem poenget med lappene som er i ulike materialer (fløyel, silke, bomull) så det gir babyen ulike sanseopplevelser, ikke fått det med på bildene enda ser jeg. De er også sydd på ekstra godt slik at barna kan dra og leke med de uten at de løsner. Hva syns dere? Setter veldig pris på noen tilbakemeldinger på bildene. 

Merker det blir litt mer om baby her enn jeg hadde tenkt her, men klarer ikke la vær å slå et slag for hengevuggen min. Kun av den grunn at jeg skulle ønske noen hadde fortalt meg om den før. Den er genial. Den gynger både horisontalt og vertikalt noe særlig kolikkbabyer elsker og den henges enkelt opp i alle dørkarmer med en kraftig "klypefunksjon" uten å lage noen hull. Altså lett å ta med overalt, alle har jo en dørkarm. Vi har den alltid med når vi er besøk, da vet vi i det minste at minsten får sovet, han slukner ALLTID i den, uten unntak (og han sover i prinsippet dårlig). Heter Natures Sway og kjøpes nettet, sneglehuset.com. Er to ukers full returrett dersom man ikke er fornøyd. Uff, høres ut som jeg er sponset, men det er jeg altså ikke, bare veldig fornøyd med den og ønsker å spre det gode budskap:)
Hm.. merker jeg skulle ønske de lagde den til voksne også, hadde slukna lett i den nå jeg. Imorgen skal jeg vise dere en av de gjenstandene jeg er mest fornøyd med i leieligheten min. Skatten ble funnet i en konteiner i Bogstadveien en hektisk lørdag. Skal tro mannen min var fornøyd:)

Se nå laver det ned her i Oslo. Endelig, da blir det så mye lunere. Nyt torsdagen alle sammen. 

1 kommentar:

  1. Oi, gleder meg til å se skatten fra kontaineren i Bogstadveien. Tipper det er mulig å gjøre et realt scoop på den kanten ja - om en er raskt ute vel og merke, hehe!

    SvarSlett

Skriv noe da vel, tar veldig gjerne imot tilbakemeldinger og kommentarer.