tirsdag 11. desember 2012

Julegaver og merkelapper

Ah. Fin tirsdagsmorgen. I dag er det barsestreff noe jeg syns er så koselig; en fin gjeng med samme bekymringer og problemstillinger. Godt å kunne tømme frustrasjoner og gleder et sted, særlig når man er nesten er først i venninnegjengen med barn.
Gledet meg sånn til å skrive et innlegg i dag:) Så mye at når jeg satt i over 20 min og bannet over at nettet ikke funket før jeg la jeg merke til den mørklagte leiligheten rundt meg.. strømmbrudd. Vannkoker OG oppvaskmaskin skjønner jeg blir for mye ja.. (?)

Er det rart å si at man drømmer om Epla butikken sin? ehe.. for jeg gjør ikke det.. :) Uansett, i går bestilte jeg endelig merkelapper. Har sittet på merkelappnettsiden en stund nå, ah, så mange valgmuligheter. Hva skal jeg hete? Hvilke farger og font? Jeg har både tepper i slags newport stil, samt fargerike og retroaktige. Merkelappen må passe alle teppene. Jeg gikk for hvit lapp med grønn skrift. Blir spennedne å se.

Syr fortsatt og koser meg. Bevis?
Ja, mannen fikk knappenål i baken når han satte seg i sofaen igår. Glad den var riktig vei. Knappenålene er overalt når man syr, enig? Veldig fornøyd med denne magnetnåleholderen. Kjøpt på Stoff og Stil. Bare å dra den over gulvet/bodet så trekker den til seg alle knappenålene.

Planen og målet er å få i gang butikken på søndag, men det spørs. Mannen skal på guttehyttetur og minsten krever som regel sitt. Apropos mannen, hva syns dere om å kjøpe julegaver til minsten alene? Hadde gledet meg til å skrive sånn "kjære lille nydelige gutten vår. God jul. Klem fra pappa OG mamma". Men nei da, hentelapp på hentelapp dukker opp her;  mannen har shoppet hele 5 gaver alene til minsten. Jaja, da blir det Arsenal drakt på mini.

Må stikke, mini sitter på fanget mitt og bæsjer her. Det var den ullbodyen..

Ha en nydelig tirsdag. Kjøper dere julegaver sammen eller hver for seg? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe da vel, tar veldig gjerne imot tilbakemeldinger og kommentarer.